Det började med minus 11

Det kändes ovanligt kallt att vara ute på promenad i morse men i takt med att timmarna har passerat så har det blivit lite varmare.
Det ser kanske lite narnia aktigt ut med de snötyngda grenarna men här dök det inte upp någon ond drottning.

Istället handlade det om att försöka ta sig fram utan att få snö i nacken och det är en utmaning. En del av snön gick det att skaka loss från träden och grenarna men allt vill aldrig trilla. Jag har även en förmåga att alltid fastna med håret i grenarna när jag försöker ta mig under. Väl hemma igen kom tröttheten och nu sitter jag och glor på någon film och dricker kaffe.

Kommentarer

  1. Det _ser_ ju så mysigt ut - så länge man inte behöver gå under träden som sagt. Snö i nacken får mig på riktigt dåligt humör.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den