Det kommer bli mindre surfande



Från och med idag så har vi ändrat vår uppkoppling vilket gör att jag inte kommer att kunna surfa så mycket längre. Tidigare hade vi en dyr månadsavgift som bara hade att göra med hastigheten på uppkopplingen. Nu har vi ändrat så istället för hastigheten så är det en bestämd mängd per månad.
Det låter kanske korkat att byta till det men det blir 300kr billigare per månad. Pengar växer inte på träd så går det att spara så är det bra. Nu ser jag inte det bara som något negativt heller för det är ofta jag fastnar framför datorn och bara slösurfar. Kan jag inte göra det längre hittar jag kanske på något vettigare istället eller bara vilar.

Kommentarer

  1. Oj, det var stor skillnad! Bra val tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir det för drygt så lär vi gå tillbaka till det gamla men 300 i månaden är mycket pengar

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den