Det var visst torsdag

Det känns som om jag helt tappat kollen på vad det är för dag. Jag har nog inte så mycket koll på saker man borde ha koll på. Vet inte om min hjärna är överarbetad och därför rensar bort allt mindre viktigt eller om det bara beror på att jag är trött.
Båda alternativen känns lika troliga men nu borde min hjärna kunna få vara i standby läge i några dagar. Jag tycker att promenader brukar hjälpa när det gäller att rensa hjärnan och ge lite energi men idag fungerade det inte. Istället blev jag snarare bara tröttare. Jag borde ta itu med att läsa ut en bok men jag somnar varje gång som jag försöker läsa den. Boken är inte så pass dålig att det är logiskt att jag somnar utan jag somnar fast den är rätt okej

Kommentarer

  1. Ibland tar det hjärnan ett tag att varva ner efter en urladdning och när man inte har så mycket energi till att börja med så kan det vara så att en återhämtning inte börjar omedelbart. Hoppas att du piggar på dig mer snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det är nu börjar det bli löjligt. Jag har somnat tre eller fyra gånger idag

      Radera
    2. Usch vad jobbigt. Det kanske är november som påverkar lite också? Ni hade ju inte direkt någon strålande sommar så mängden ljus och energi du fick tankat blev väl inte som man i allmänhet vill, då är reserverna mindre redan från början. Kanske dags att kolla upp doseringen på medicinen ändå?

      Radera
    3. Jag skulle tro att jag ligger för lågt i kalium men att ta itu med att kontakta läkare och få till blodprovstagning känns för jobbigt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den