En del filmer kan jag se många gånger

Men in black filmerna hamnar i den kategorin och därför sitter jag och glor på tvåan nu. Alltid positivt när det är någon film på tv när vädret är skit. Fast jag tycker att det är rätt trevligt att glo på film så blir jag ändå rastlös.
Det är så irriterande ologiskt för jag har ändå inte ork att göra något annat och då borde jag kunna glo och bara vara nöjd. Att vara nöjd är kanske något som man måste lära sig eller så är det en egenskap som bara en del människor får. Kanske har jag fått någon annan egenskap som jag inte ens tänker på eller så drog jag bara en nitlott.

Kommentarer

  1. Jag måste ha något annat att göra samtidigt också om jag tittar på film - mobilspel eller dator, jag kan inte fokusera enbart på filmen. Jag vet inte varför, det bara är så. Det finns några få undantag, en handfull vampyrfilmer, ett par kostymfilmer och så LOTR-filmerna såklart men andra filmer behöver jag någon halv-distraktion för att orka med.
    Du har med all säkerhet andra egenskaper som du själv inte ser. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den