Flytta snö

Det kommer jag bli tvingad att ägna mig åt även idag. Skottade igår på fm men efter det har det kommit ytterligare ca en dm. Lika bra att få bort så mycket som möjligt innan det snöar mer eller blir någon plusgrad.
Jag försöker tänka att det är bra motion men det blir ändå inte ett dugg roligare. Jag borde nog ägna den här tiden som jag är uppkopplad åt att läsa lite tidningar så jag har koll på vad som händer i världen men jag känner att jag inte bryr mig så mycket idag. Saker kommer hända oavsett om jag vet om det eller inte och det är kanske slöseri med tid att bry sig om saker som jag ändå inte kan påverka.

Kommentarer

  1. Näe, skotta snö är ungefär som att mocka stall - det är bra motion, det gör nytta men är inte roligt för det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den