Fotsteg på altanen

Jag vet inte hur många gånger nu som jag upplevt det men ibland när jag står i duschen låter det precis som om någon går runt på altanen. Idag upplevde jag det igen och började fundera på vem det skulle kunna vara. Jag hörde inte att någon knackade på dörren men tänkte att jag nog missade det ljudet på grund av vattnet i duschen.
När jag kom upp från duschen och hade klätt på mig gick jag ut och kunde konstatera att det inte var någon person som hade varit på altanen. Det snöar rätt bra så om någon hade tagit sig upp på altanen skulle det ha synts fotspår på trappen. Jag undrar verkligen vad det är som låter som jag tolkar som fotsteg. Kanske är det något spöke som promenerar runt? Om det finns spöken så borde det vara en bunt som rör sig här i byn

Kommentarer

  1. Det är kanske någonting med hur det låter i rören precis när man står i duschen och då bara om duschen är igång? Jag har en lite liknande grej hemma, i slasken i köket har jag ett sådant där riktbart kranmunstycke och när den är i en särskild vinkel ner mot avloppet så låter det som om någon pumpar musik med bas i snabb takt, det tog lång tid innan jag fattade vad det var för jag stängde av vattnet och så var det tyst, jag satte på vattnet och det började osv. Jag förstår om det är stressande för dig men det kanske avtar nu när du har fotspårsbevis på att ingen varit där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet verkligen inte vad det är som gör det. Tyvärr så tror jag att jag kommer fortsätta att tro att det är någon på altanen

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den