Hade jag öppnat dörren med en kniv i handen så hade reaktionen varit logisk

Nu hade jag ingen kniv i handen och jag tror inte att jag såg så galen ut så reaktionen var mest konstig. Det var en person som dök upp här och sökte min sambo, min sambo var inte hemma så jag erbjöd personen att komma in och vänta. Det var ingen okänd person och den har pratat med mig många gånger.
Nu ville personen inte alls komma in och vänta utan den föredrog att åka hem och sedan komma förbi senare istället. Personen bad mig inte ens att jag skulle be sambon ringa när han kom hem utan personen verkade mest vilja fly så fort som möjligt. Jag tyckte att det hela var mycket underligt men det är inte första gången här som jag tycker att folk i byn uppför sig underligt. Oftast handlar det om personer som bott här i byn större delen av sina liv. De inflyttade är mer normala eller så är de extremt korkade

Kommentarer

  1. Hade du borstat håret? :D Annars kan fågelbo-hår vara något som skrämmer folk på flykten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade jag inte gjort men jag hade tvättat håret några timmar tidigare så det hängde bara. Kanske var det ändå=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den