Jag behöver en till hand

Med högra handen skriver jag här och med vänstra klappar jag på en hund. En liten bit bort står min mugg med kaffe men jag har ingen hand över till muggen. Svåra problem denna tidiga morgon. Får hoppas att det inte är en försmak över hur dagen ska bli.
Ute på vägen passerar bilar som innehåller jägare och vapen. De ska ut och jaga älgkalvar men någon större lycka lär de inte ha för i år finns det inte många kalvar. Varför det inte är många kalvar kan man alltid fråga sig och den logiska anledningen är oftast att det finns många rovdjur i närheten.

Kommentarer

  1. En sådan där ölhjälm med sugrör fast för kaffe kanske?

    SvaraRadera
  2. Hoppas det löste sig innan kaffet blev kallt😅

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den