Min vän teven blev svart

Nu är det inte så illa att den har dött utan det beror på att det snöar ordentligt och då lyckas inte parabolen få kontakt med satelliten. Jag får vara glad över att internet fungerar i alla fall. Ska det fortsätta snöa på det här sättet kommer det bli mycket att skotta imorgon.

Att det snöar nu kom inte som en chock utan det var väntat, det är ändå november och då faller snö. Det är nog bara att acceptera att vintern är här och den brukar stanna längre tid än den är önskad

Kommentarer

  1. :-( Risken är nog ganska stor (eller chansen, beroende på ens synvinkel) att det töar bort och sedan fryser på osv. Om jag bott där ni gör hade jag nog velat ha snö som ligger kvar, till och med så här tidigt på året - tidigt för mig alltså.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo så brukar det vara. Andra eller tredje gången som det snöar brukar det ligga kvar

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den