Riktigt segt

Idag känner jag mest för att tillbringa dagen i sängen men så blir det inte. Jag undrar lite över hur jäkla slö jag skulle vara om vi inte hade hundar. Att jag inte skulle vara ute och röra på mig varje dag är jag väldigt säker på. Det är nog tur att vi har hundar för annars skulle det garanterat finnas dagar som jag tillbringade i sängen.
Jag vet inte riktigt varför jag känner mig så väldigt seg och trött idag, det är kanske bara så enkelt att det finns dagar när jag hade behövt få sova lite till. Lösningen får i vanlig ordning bli mer kaffe så att jag kanske blir lite piggare.

Kommentarer

  1. Kaffe är svaret på de flesta frågorna;)

    SvaraRadera
  2. Första tiden utan hund hade jag myror i kroppen och var ute och gick i princip varje dag för annars kändes dagarna evighetslånga, det var i mitten av maj Uzie gick bort och det hjälpte ju till också, att det var ljust och fint ute och så menar jag. Sedan avtog myrorna i kroppen och jag blev segare och segare tills det normaliserades på något sätt, jag vet att det skulle vara bra för mig att gå ut en stund varje dag och det behöver inte ens vara riktig motion utan bara lite rörelse och frisk luft men det är så seeeegt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den