Så blev jag förvirrad igen

Firefox har tydligen gjort en del förändringar i den senaste uppdateringen och jag är inte helt nöjd med det. Nu är det i vanlig ordning bara en tidsfråga innan jag blir van men tills det sker känner jag mig mest förvirrad. Att min hjärna inte orkar med så mycket längre blir så tydligen när det är något nytt eller en förändring.
Tidigare noterade jag knappt när något uppdaterades och blev lite annorlunda men nu är det en stor sak. Känslan av att bli dummare och dummare är inte så trevlig. Nu vet jag att det inte är så och att det bara handlar om att jag är trött men det är ändå olustigt. Små motgångar tidigare rörde mig knappt i ryggen men nu blir alla små saker som inte går min väg stora. Jag kan ju tycka att min hjärna borde vara i toppform eftersom den blivit omstartad ett par gånger under mitt liv men så fungerar det tydligen inte

Kommentarer

  1. Jag hatar också FF 57, extremt mycket ska tilläggas. Mitt favorittillägg All in One Sidebar (AiOS) funkar inte med den och den kommer inte att utvecklas för den heller och det finns ingen ersättare heller. Dessutom är det någon bugg för trots att jag har inställningen att FF ska öppna de flikar jag hade öppna sist varje gång jag startar den så gör den inte det. >:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att det snart kommer en ny uppdatering som är bättre

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den