Saker på fel plats

Rostiga tunnor ska inte vara ute i naturen.
Jag känner också att jag är på fel plats men jag är nog ingen större miljöfara. Lite sjuk är nog min känsla att jag borde vara död men så känner jag.

I mitt fall är det inte så att jag ser mig som en belastning för min omgivning eller att jag går runt och hatar mig själv. Att hata sig själv verkar bara vara väldigt onödigt och om jag var en belastning för min omgivning förutsätter jag att människor i min omgivning är så pass begåvade att de skulle ta avstånd från mig. I mitt fall är det helt enkelt bara en känsla som kommer inifrån och inte har något att göra med någon annan människa.

Kommentarer

  1. Jag har ju skrivit det förut men jag skriver det igen; Jag tycker att det är tråkigt att du inte vill leva men jag varken kan, vill eller tänker säga åt dig att inte känna så. Jag vet en handfull personer som gjort försök att ta sina liv men de har varit i antingen en bipolär depression eller psykos. Det är inte du och jag tvivlar på att en terapeut skulle kunna få dig att känna annorlunda - oavsett vilken inriktning personen har. Mediciner skulle definitivt inte lyckas, och det är ändå artificiellt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä att ändra mig genom terapi eller medicin fungerar inte. Jag är som jag är och jag är nog lite galen=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den