En massa godis och en del nyttigt

I dag dök paketet från matsmart upp och innehållet i kartongen stämde rätt bra med vad jag beställde. Nu har jag inte handlat där så pass många gånger men varje gång har något saknats eller blivit helt mosat på grund av att de packat felaktigt.
Eftersom det varit så varje gång så räknar jag alltid med att något är fel. Den här gången fattades det en liten påse godis och så var det en flaska sås med som jag inte beställt. Såsen innehöll mer än 40% socker så den kommer inte att användas. Nu kan det kanske verka underligt eftersom jag utan tvekan sätter i mig godis som innehåller mer socker. För mig är det dock stor skillnad på mat och godis. Mat vill jag ska vara hyfsat nyttigt medan godis får vara hur onyttigt som helst. Att kontakta matsmart och gnälla orkar jag inte, hade det handlat om någon dyrare vara som de missat att skicka skulle jag gnälla till dem.

Kommentarer

  1. Men jösses vilka tomtar. Visst förstår jag att med deras affärsidé så kanske man inte lägger extremt mycket pengar på högbegåvad lagerpersonal, men alltså... tur att det inte var något större som fattades.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev som sagt var inte förvånad och eftersom det inte handlar om något viktigt så känns det okej ändå

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den