Ge mig min triss

Jag väntar på att få en kod skickad till mig som jag kan få ut en trisslott på. Det kommer sig av att jag svarar på undersökningar online och för varje undersökning får man ersättning. Sedan kan man då antingen skänka pengarna man får ihop till välgörenhet eller få ut trisslotter.
Nu är jag inte så godhjärtad att jag väljer att skänka pengarna utan oftast tar jag ut trisslotter. Min tanke nu var att jag skulle vinna lite på trisslotten så att jag har råd att förnya mina två lottorader. Annars så har jag inte råd att spela på lotto och om jag inte spelar på lotto finns det ingen chans att jag vinner miljoner. Nu är ju chansen att det händer inte så stor men en liten chans finns det alltid. Jag kan inte ens tänka mig hur det är att alltid ha pengar så det räcker och slippa prioritera.

Kommentarer

  1. Jösses ja, jag brukar tänka samma sak - hur sjutton skulle det kännas att bara kunna köpa saker man behöver? Inte ens lyxgrejer utan saker man behöver som kläder, skor och mat.
    Hoppas att du vinner en massa miljoner på din Trisslott så att du kan spela fler Lottorader och vinna ännu fler miljoner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen tur den här gången men kanske nästa. Nä att kunna köpa det man behöver och ibland något man inte behöver känns det aldrig som man får uppleva

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den