Känslan av att vara bakfull

Nu har jag inte intagit någon alkohol på länge så jag är inte bakfull men jag är så pass trött att jag känner mig bakfull. Det låter kanske inte helt logiskt men så känns det idag. Det här blir nog en lång dag men jag hoppas att jag slipper bakfyllekänslan om några timmar.
Får se om jag känner mig bättre efter en promenad och lite frisk luft. Annars så får jag nog gå och lägga mig igen. Jag vet inte varför det känns så fel att gå och lägga sig på dagen för det är inte direkt så att mina dagar är fullspäckade med viktiga saker som måste göras.

Kommentarer

  1. Det är en grej som finns i hela samhället, man är en dålig och lat människa om man vilar på dagen. Jag känner likadant.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den