Mörkret kommer krypandes

Jäkla så mörkt det blir tidigt nu men det gäller att tänka att det inte är lång tid kvar nu innan det vänder på nytt. Jag ägnar mig åt att bita huvudet av skumtomtar och det är en syssla som alltid muntrar upp. Självfallet så äter jag upp hela skumtomtarna men steg ett är att bita huvudet av dem.
På biblioteket ligger en onödigt stor hög med böcker och väntar på mig, vet inte riktigt hur jag tänkte. Sannolikheten att jag kommer att hinna läsa alla är inte stor. Får väl ägna julen åt att läsa och glo på tv

Kommentarer

  1. Älskar skumtomtar 🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻

    SvaraRadera
  2. Usch, skumgodis! Har alltid ogillat svampigheten i dem.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den