Nu har jag pysslat klart

Jag vet inte riktigt om det egentligen kan klassas som pyssel men det jag har gjort är att fixa julkort till bloggarna. Det är väl inte så personligt att bara göra så med julkort men jag orkar inte skicka några så det är min lösning. Julkortet till den här bloggen dyker upp imorgon.
Det innebär inte att jag inte kommer att blogga något mer innan jul utan det känns bara lämpligt att önska god jul runt en vecka innan julafton. Misstänker att många har bättre saker för sig än att läsa bloggar dagarna innan julafton. Jag har däremot inget vettigare för mig så jag kommer att blogga och läsa bloggar precis som vanligt

Kommentarer

  1. Trevligt med julkort, jag ska väl pyssla ihop något jag också men... tja, katterna är ju inte direkt med i vinterbilder. :D
    Jag varvar ner genom att bland annat läsa bloggar, om jag varit igång en hel dag behöver jag den tiden.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den