Så passerade jag den magiska gränsen igen

Det har trillat in några undersökningar på mailen och jag har varit duktig och deltagit. Nu kunde jag se att jag fått ihop 37 kr och då var jag snabb och bad om en trisslott igen. Får se när den kommer och så hoppas jag att jag får vinna lite den här gången.
Ett ekonomiskt tillskott skulle vara väldigt uppskattat fast det inte går någon nöd på mig. Medicin har jag så jag klarar mig några månader eller så kan jag ta livet av ett bunt personer med medicinen. I källaren har vi hundmat som borde räcka närmare två månader. Jag har ett par linser kvar bortsett från dem jag använder nu. Frysen är rätt full av älgkött och vi har ved. Men det skulle ändå vara fantastiskt kul att få vinna pengar. Hade mitt konto varit fullt så skulle det utan tvekan bli ett nytt objektiv som jag har velat ha en tid. Nu är objektiven som jag vill ha aldrig billiga och det är inte det här heller. Har för mig att det kostar runt 12 000kr i Sverige och det är inte en summa som jag sparar ihop till fort utan det handlar om år.

Kommentarer

  1. Jag tänkte på det igår bara, att det är sådan skillnad på "behöver" och "behöver" och som du skriver, "det går ingen nöd på mig". Vissa har en definition på sådant de behöver och andra har en annan, liksom det du skriver - du känner att det inte går någon nöd på dig medan en del säkert skulle tycka att de i din situation vore barskrapade och få panik.
    60:- är alltid något och om du köper två nya lotter finns alltid chans på en betydligt större vinst. Jag håller tummarna om du väljer det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte en ny lott men det blev ingen mer vinst men jag har 30kr på spelkontot och det är bra. Lite fattig känner jag mig alltid men det hade kunnat vara värre

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den