Det fanns muskler dolda under fluffet

Nu har mina armar och jag gett upp, jag orkar fan i mig inte flytta runt mer snö. Jag orkade inte ens skotta allt som behöver bli skottat men all kraft försvann för mig. Ute snöar det så om en stund kommer det inte ens synas att jag har skottat.
Snö börjar kännas jäkligt drygt nu och jag undrar hur det kommer bli i morgon. Om det blir som de hotar med så ska det bli någon plusgrad och regn. Då kommer det bli jäkligt drygt ute. Några fina vinterdagar med uppehåll och sol skulle vara väldigt trevligt

Kommentarer

  1. Men nu får väl vädergudarna ge sig ändå. :-( Kimpossible från forumet bor i Östersund och där har de samma lika som ni har - vägarna går knappt att mötas två fordon för de har blivit så smala (dåligt plogat alltså) och hon måste avsätta minst en timme för skottning varje gång hon ska till och från jobbet, särskilt roligt är det för henne när hon jobbat dygn och ska hem och måste skotta fram bilen först. :-| Galen vinter på många sätt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den