En jäkla snövall

Snövallen skapades nyss av plogen som körde förbi och nu ligger den och skriker på mig. Budskapet är att den vill återförenas med resten av sina kompisar på sidan av uppfarten. Jag orkar inte ge mig ut med snöskyffel igen och flytta på den.
Jag hör givetvis inte snö som skriker på mig utan det känns mest som det alltid finns snö att skyffla bort nu och jag orkar inte.
Funderar lite på om jag känner för att tacka ja till en recensionsbok eller inte. Det kom ett mail från ett förlag på fm, det är alltid kul att få frågan från förlag men jag vet inte om jag känner för att läsa boken. Jag har inte orkat läsa så mycket den senaste tiden och tackar jag ja måste jag läsa hyfsat fort och sedan skriva något vettigt om boken. 

Kommentarer

  1. Men gud, inte _ännu_ mer snö? För fan alltså. :-( Östkusten uppöver ska få uppåt 1/2 meter imorgon men det betyder ju tyvärr inte att det blir uppehåll för er del för den skull. Lider med dig.
    Sov på saken om boken. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det snöar än. Jag känner mig mindre road

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den