Kul start på dagen

När jag klev upp runt sex konstaterade jag att det var 0 grader ute. Väl ute insåg jag att det hade kommit runt en dm snö under natten så det var bara att sätta igång och skotta. Det ägnade jag mig åt i ca 30min sedan orkade jag inte mer.
Efter det gick jag in och åt frukost sedan ut med djuren i en timme och så hem och fortsätta skotta. Sambon skottade medan jag promenerade med djuren så det var inte så illa att jag fick ta allt. Nu är jag så jäkla trött på snön och i kväll/natt ska det komma snö eller regn. Enda logiska förklaringen jag har till eländet är att någon i byn eller grannbyarna måste ha retat upp någon däruppe. Som straff skickar den snö på oss hela tiden

Kommentarer

  1. Men fy, sådan snö som är så förbannat tung också. Fy fan, rent ut sagt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den