Påminner mer om ett åskmoln än en solstråle

Jag skuttar nog aldrig upp ur sängen med ett leende på läpparna och oftast antar jag först mänskligform efter att ha ätit frukost och rökt en cigg. När jag idag klev upp ur sängen och insåg att min sambo aldrig plockade upp bröd ur frysen igår efter att han tagit det sista brödet vi hade framme blev mitt humör inte det bästa.
Vi hade knäckebröd så frukost har jag fått i mig nu i alla fall men jag ville ha mjukt bröd. Sambon fick höra mitt gnäll och efter det har han inte talat med mig, tror inte han vågar riktigt. Överlag så ska man nog undvika mig första timmen efter att jag har stigit upp och det har han nog lärt sig.

Kommentarer

  1. Jag antar att det inte var skivat bröd då, sådant tinar ju supersnabbt om man bara tar fram några skivor. En limpa är svårare. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var hembakat bröd, rätt tjocka rutor som tar tid att tina

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den