Tankat sol

Jag fick njuta av sol även idag. Lite roligt var det att möta flera bybor som var ute och njöt i vädret. Det gäller att passa på att njuta av solen för man vet aldrig när den tänker visa sig på nytt. Det enda jag saknade var att vandra i skoterspår på myrarna.
I år har det inte varit många som kört skoter så jag vet inte om det är några spår på myrarna och det är inte så lätt att ta reda på det. För att ta reda på det måste jag först klättra över en snövall på närmare två meter och sedan pulsa i snö halvvägs upp på låren i ett par hundra meter. Det känns lite lätt jobbigt men någon dag ska jag allt ta och kolla.

Kommentarer

  1. Åh, fick ni sol igen, vilken glädje!
    Känner ni ingen med skoter i krokarna, som du kan fråga om folk kört uppöver? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var härligt, idag snöar det igen.
      I år är det mest ett ungt par som har kört skoter och de är mest ute och gasar på den enda hyfsat plogade skogsvägen. Det brukar vara mer folk som mest är ute och njuter av lite lugnare turer men inte i år

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den