Vill jag skriva något

Det var frågan som dök upp i mitt huvud när jag loggade in här. Eftersom det inte dök upp något svar i mitt huvud så får jag väl svamla lite. Jag har inte startat några små eldar ute än och inte heller några stora eldar.
Jag har däremot gnällt över snön med en granne och flyttat på en massa snö. Eftersom jag är byggd för att ligga i en soffa och äta praliner är det rätt jobbigt för mig att flytta snö. Lite nytta gör jag men fort går det verkligen inte för mig att skotta eller flytta snö.

Kommentarer

  1. Enligt SVT's väderleksprognos ska ni slippa större snöfall de närmaste dagarna men vädret bryr sig ju som bekant inte om prognoser och metereologer utan gör som det vill ändå, jag hoppas ändå att de har rätt så att ni får lite andrum.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att Yr hotar med regn och plusgrader här nästa vecka. Jag hoppas verkligen inte att det bli så

      Radera
    2. Åh nej! Då blir det ju katastrof hos er. Fy sjutton.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den