Äntligen lite bättre

Den här veckan har varit riktigt värdelös och största anledningen till det är att jag inte har haft någon ork. En del dagar har jag inte ens tagit mig utanför trädgården och andra dagar har jag lyckats ta mig ut på en promenad per dag.
Att inte ta promenader gör mig oerhört rastlös och grinig. I morgon hoppas jag på att orka ut på två promenader för idag känner jag mig lite piggare i alla fall. Varför jag har varit så ruggigt slut i kroppen har jag inte en aning om. Jag hoppas att det bara beror på att jag har haft för lågt kaliumvärde. Finns det någon anledning till varför saker är som de är så har jag alltid lättare att acceptera det. Lite orolig har jag även varit för att vara riktigt slut när jag ska till läkaren. När jag ska till läkare vill jag alltid verka vara pigg men är jag för trött orkar jag inte hålla skenet uppe. Det kan kanske verka underligt att vilja verka pigg på läkarbesök men min erfarenhet är att om jag inte är det så tror de bara att jag är deprimerad. Och om en läkare uppfattar mig som deprimerad så har de tidigare alltid haft en förmåga att dra underliga slutsatser och det klarar jag mig gärna utan. Nu har jag en bunt dagar till att bli piggare på innan jag ska till läkare så det lär fungera

Kommentarer

  1. Håller tummarna för att du fortsätter att bli piggare, försök inte göra för mycket på en gång bara - hellre ha lite ork kvar än ingen alls dagen efter. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid svårt att hushålla med orken

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den