Ibland är det enda vettiga att uppsöka sängen

Så var fallet för en stund sedan så därför ligger jag i sängen. Att sitta och sova framför teven är onödigt så länge som jag har en säng.
Jag har verkligen inte gjort något alls idag så jag har ingen anledning att vara trött. Det enda jag gjort under hela dagen är att ta en promenad och tvätta håret. Djuren har fått motion av min sambo så det går ingen nöd på dem. Det känns bara patetiskt att vara så jäkla trött utan någon anledning. Jag hoppas nästan att mina värden kommer att visa sig vara dåliga. Är det så vet jag att jag får mer energi bara av att öka på någon medicin. Ett så enkelt sätt att lösa det på skulle vara väldigt uppskattat. Nu gillar jag inte tanken på mer tabletter men allt är bättre än att vara så här trött större delen av tiden

Kommentarer

  1. Jo men man kommer ju till den punkten ändå, när måendet är värre än medicinen och att vara konstant trött SUGER.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den