Ingen stress och det är jag glad för

Idag låg det en bok i brevlådan från ett förlag. Jag hade varit lite orolig över att jag inte skulle ha många dagar på mig att läsa den och skriva något om den. Nu var det glädjande nog inte så utan jag får inte publicera något om boken på ca en månad.
Att läsa en bok och skriva något om den när jag har en månad på mig ska inte vara några problem. Vilken bok det handlar om kan jag inte skriva eftersom det är en bok som inte kommit ut än. Jag håller tummarna för att den kommer att vara bra så att jag inte måste tvinga mig att läsa. Nu har jag ingen lust att läsa så det lär dröja innan jag tar itu med det. Efter den här boken kommer jag att tacka nej till alla förfrågningar från författare/förlag. Jag ska nog hålla mig till att bara läsa böcker som jag själv väljer

Kommentarer