Kul med snö

Nu känner jag nog inte riktigt så längre men låtsas jag tillräckligt länge så blir det kanske känslan jag känner när snön faller. På fm var jag nära att få ett litet utbrott, jag var nästan klar med skottning framför huset och så kommer plogen. Så det var bara att gå ut till vägen och försöka få undan stora tunga jävla isklumpar.
Om våra grannar hade skottat sin uppfart skulle inte så mycket snö och isklumpar hamnat på vår uppfart men det lär inte ske. Den enda snö som de tar bort är precis framför bilen som de använder mest. Nu har de rätt många fordon och framför alla är det en snövall på över en meter. Givetvis snöar det nu så jag får väl roa mig med snöskottning imorgon igen

Kommentarer

  1. Fler än jag som vill ha vår och sommar låter det som😛

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu börjar jag nog längta till våren men jag bävar för hur mycket vatten som det kommer bli när snön börjar smälta

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den