Längesedan som jag kände för att slå någon på käften

Idag drabbades jag dock av den önskan men jag agerade inte på det. Läkaren lyckades irritera mig så pass mycket och det var bra jobbat av honom. Givetvis fick jag även frågan om jag tar medicinen som jag ska. Den frågan provocerar mig lika mycket varje jävla gång och jag är övertygad om att jag får den bara för att jag har psykdiagnoser.
Den slutsatsen har jag dragit efter att ha frågat flera i byn och ingen brukar få den frågan på vårdcentralen. Det enda som skiljer mig från dem är att jag har suttit inlåst på dårhuset.

Så nu lämnar jag det för det finns ändå inget som jag kan göra åt det. För att muntra upp mig dricker jag mitt kaffe och äter riskakor. Inga nyttiga riskakor den här gången utan de smaksatta med lika många kalorier som godis

Kommentarer