Så fick vi vår post

Familjen med brevlådan bredvid vår kom till byn igår och upptäckte att de hade fått vår post. Det var ingen viktig post som hade hamnat i deras brevlåda men det var skönt att få den ändå så vi slipper fundera. Att behöva betala någon påminnelseavgift bara för att våra räkningar hamnat fel hade inte varit kul.
Pengar växer ju tyvärr inte på träd så att betala för något i onödan undviker jag gärna. Det är tillräckligt mycket som min lilla hög pengar måste räcka till varje månad. Någon miljonvinst har det inte blivit än på lotto utan det mesta jag har vunnit det här året är nog 22kr. Egentligen borde jag nog inte slösa pengar på att spela lotto men om man inte spelar kan man aldrig vinna

Kommentarer

  1. Skönt att ni fick posten, förhoppningsvis gör inte brevbäraren om samma misstag igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror nog att brevbäraren bara fick ordentligt hjärnsläpp

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den