Människor som betalar för att läsa mina ord

För mig är det fortfarande en extremt underlig tanke när jag tänker på det. Jag är inte så pass duktig på att uttrycka mig i skrift men ändå finns det människor som väljer att betala för att läsa mina åsikter och erfarenheter. Att jag började fundera över det här beror på att det är så att min bok fortfarande säljs och köps av folk.
Det hade varit kul att veta vad det är för människor som har läst den men det är något som jag kan fortsätta fundera över. Några bibliotek köpte in boken men om människor lånat den eller inte har jag ingen uppfattning om. Det var en konstig och terapeutisk upplevelse att skriva om mitt liv och jag önskar det inte ogjort men jag har lämnat allt i boken bakom mig. Någon mer bok kan jag inte se att jag någonsin kommer att skriva även fast jag vet att det finns ett ämne/händelse som jag borde skriva om. Det är utlämnande att skriva om sitt eget liv och händelser även om jag valde bort att skriva om en del saker.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den