Satan så segt

Det är inte ofta som jag sover dåligt men så blev det i natt och det känns inte som jag riktigt har vaknat än. Tankar kaffe och försöker känna mig levande men det går dåligt. Får se om det känns bättre efter att hundarna fått en promenad annars får jag nog allt gå och lägga mig igen.
Ute sitter småfåglarna och sjunger och skriker. Jag är lite osäker på om de gör det för att de har vårkänslor eller om det är en protest mot att det är minus 22 och fågelmaten börjar ta slut. Att det är kallt kan jag inte göra så mycket åt men fågelmaten ska jag fylla på när jag lyckas ta mig ut.

Kommentarer

  1. Vi har än så länge få sångfåglar här, de brukar vara här vid den här tiden. Någon ihärdig koltrast har vi men det är faktiskt väldigt tyst.
    Hoppas att du piggade på dig senare, härligt med dagsmeja.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den