Ännu en härlig dag börjar ta slut

Nu önskar jag mig ett hagelgevär. Inte för att skjuta huvudet av mig med, hade valt ett kulgevär. Anledningen till min önskan om ett hagelgevär är att vi har fått grannar på campingen.

Det är den här härliga kategorin av människor som har ett par ungar och inte verkar bry sig alls om vad ungarna gör. De skriker som fan och springer runt vår husvagn. Jag har nått gränsen nu när jag börjar gråta lite då och då för att jag är för jävla slut. Det värsta av allt är att bilverkstaden inte kunde ta bilen förrän på ons. De skulle försöka fixa den tidigare men de kunde inte lova något. Det känns verkligen som om jag sitter fast i helvetet och jag kan inget göra åt det

Kommentarer

  1. Men för i helvete... usch vad jag lider med dig. Ärligt talat tycker jag att din sambo får hyra en bil och köra hem dig, alldeles på allvar. Det är INTE ditt fel att du sitter fast där, det är hans. Stackars dig. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite bättre idag. Vi har runt 60 mil hem så det känns inte som ett alternativ.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den