Dag två blir det nog

Blir vilse i huvudet av tiden här. I dag har jag hunnit konstatera att det här är en konstig camping. För att bättra på mitt humör ca 4.30 i morse tänkte jag mig en varm dusch och tvätta håret.
Jag klev in i en av duscharna i servicehuset och vred på vattnet. Och sedan funderade jag på vad som var fel. Vattentrycket var ett skämt och så ska det tydligen vara för att spara vatten. Att tvätta håret var bara att glömma, hade jag gjort det skulle jag nog fortfarande stå kvar i duschen för att skölja ur balsam. Jag blev inte gladare av den duschen. Sedan kunde jag konstatera att en man inte hade behagat stänga toadörren när han skulle pissa. Att börja dagen med att se att man som står och pissar hjälpte inte heller mitt humör. Det lutar åt att vi får hjälp att flytta husvagnen i em till en annan camping. Bättre vet jag inte om det blir men att slippa fågelskådare skulle vara ett plus

Kommentarer