Hur korkade är en del?

Vid det här laget borde jag inte längre bli förvånad över hur mycket korkade människor det finns men ändå så blir jag det. Igår när jag slösurfade hamnade jag på en blogg, inte en blogg om psykisk ohälsa utan en helt annan inriktning.
Det var ett inlägg som jag kände för att lämna en kommentar på och när jag klickade mig till kommentarsfältet så fick jag först scrolla förbi lämnade kommentarer. Givetvis så läste jag då dem och kunde konstatera att merparten var rena spamkommentarer som bloggens ägare godkänt för publicering och även svarat på... Det handlade om kommentarer i stil med din blogg är fantastisk köp det och det här. Bloggen är skriven på svenska och kommentarerna var skrivna på eng och var rent nonsens men ändå publicerade bloggens ägare dem och svarade på skiten. Jag känner bara att jag inte förstår. Att identifiera rent spam är inte direkt svårt

Kommentarer

  1. Hahaha! Jag kan inte annat än skratta åt sådana personer, även om jag också blir lite skräckslagen och tänker att samma personer har rösträtt och kanske körkort också. Jösses.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skrämmande på ett komiskt sätt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den