Hyfsat öde

Igår åkte i stort sett alla barnfamiljer och ingen var nog gladare än jag. Nu går det att ha fönsterna på husvagnen öppna utan att behöva höra barn som skriker hela tiden. Det blev en promenad i ett naturreservat idag och det var bara vi där.
Riktigt skönt att slippa folk och få uppleva lite natur.
Bilverkstaden har inte hört av sig idag, jag hoppas att de kommer att hinna fixa bilen i morgon men jag tror det inte. Känns lika bra att vara inställd på att vi inte kommer att kunna åka innan torsdag

Kommentarer

  1. Det tycker jag är en bra inställning, då _kan_ det ju bli goda nyheter istället för fler dåliga.
    Naturen där ser ljuvlig ut, jag har aldrig varit där men "alla" säger att det är fint.
    Jag fortsätter hålla tummarna för att bilen blir magiskt lagad imorgon.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den