Jag lever och jag har inte dödat någon

Jag orkar inte bry mig om att slå på datorn varje dag och jag är lite för lat för att blogga från mobilen. Vi befinner oss fortfarande på en camping och idag håller jag tummarna för att många barnfamiljer åker hem under dagen.
Barnen borde rimligtvis gå i skolan och än har inte campingen utökat med en skola så vitt jag vet. Jag räknar ner dagarna till resan hem startar. Det här med att bo i husvagn är verkligen inte min grej. Om några timmar ska vi i alla fall åka till någon område med promenadstigar så hundarna och vi får lite motion. Vi kunde låna en bil av en släkting till sambon så vi är inte fast på campingen, tack gode gud för det. Det är ingen bil som det går att dra husvagnen med men att bara kunna ta sig bort härifrån några timmar gör det lättare att stå ut här. Jag håller tummarna för att verkstaden kommer att kunna fixa bilen innan onsdag.

Kommentarer

  1. Jag håller tummarna hårt för att verkstaden hinner med er bil innan onsdag, du lever ju lite som i skärselden liksom. Fy sjutton men ungarna borde ju ha åkt hem igår, hoppas att det blev så också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den