Ta med datorn eller inte

Funderar på om jag ska släpa med mig datorn på tortyren eller inte. Fördelen med att ta med den är att jag har tidsfördriv och kan kolla igenom bilderna som jag kommer att ta. Nackdelen är ännu en pryl att slänga in i helvetet till husvagn.

Två kameror ska med och tre objektiv har jag packat ner. Planen är att fota lite fåglar och så blir det nog lite blommor. Det mesta är packat nu så det är inte så mycket att fixa med nu på morgonen. Mat till hundarna får inte glömmas och min medicin men annars är det nog inget kvar. Vi har inte pratat med grannen om att kolla vår post men det brukar inte bli så mycket så förhoppningsvis kommer den som kommer att få plats i brevlådan. Grannen ska i alla fall dra ut vår soptunna till vägen när det ska bli tömning så allt är nog fixat.

Kommentarer