Följetongen fortsätter...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Nu hade jag fått svar från öppenpsyk och jag får inte direkt känslan av att de är smidiga.
I min kommunikation meddem har jag varit tydlig och det kan vid det här laget inte råda några tvivel om vad jag önskar. Och det är då att träffa en läkare som kan göra en ny bedömning på mig och förhoppningsvis plocka bort en diagnos. Hade jag då jobbat på öppenpsyk så hade jag gjort en notering om det och då meddelat patienten att den är uppsatt för en läkarkontakt men att det kommer att dröja eftersom det inte kan klassas som akut. Men nej nej så fungerar inte öppenpsyk. I stället fick jag ett meddelande om att de ska ringa upp mig. Syftet med det förstår jag inte och tyvärr så får människorna på öppenpsyk mig att bli irriterad. Alla jag pratat med där tidigare talar till en som ett korkat barn och det är något som jag verkligen inte hanterar bra. Visst jag är galen men intelligensen är det inget fel på. Får väl se vad de har att säga om några timmar när de ska ringa

Kommentarer

  1. Och dessa människor i vården som klappar en på huvudet och säger Åhh och hummar gör mig galen, eller ska jag säga mera galen🤪

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud det får alla mina taggar att stå rätt ut och sedan klarar jag bara av att vara trevlig ett kort tag. Jag förstår inte varför många i vården inte bara kan prata till patienter på ett normalt sätt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den