Jag bara gnäller

Så känns det och så är det och inte tänker jag be om ursäkt för det heller. Livet är rätt besvärligt och jag orkar inte gå ut i skogen och hänga mig så istället gnäller jag.

Jag har även upptäckt en otrevlig sida hos mig själv och det är att jag ibland blir irriterad på alla runt 20 som får abnormt mycket hjälp/stöd i sitt liv och sedan bara skapar drama runt sig. Då känner jag bara för att skrika håll käften och fixa dit liv nu när du har tillgång till alla resurser eller avböj alla resurser och fortsätt skapa meningslöst drama. Jag är nog inte alltid så trevlig men det skiter jag i

Kommentarer

  1. Det är nog de som kallas för den första generationen "curlade" barn, de är bara redigt bortskämda skitungar som aldrig har upplevt att en enda av deras handlingar fått en konsekvens och så kommer det att förbli tills deras föräldrar försvinner ur deras liv antingen av egen vilja eller att de går bort. Då blir det ett jäkligt jobbigt uppvaknande för skitungarna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den