Mygg

Helvetes djur som har väckt mig flera gånger i natt. Att vakna av att man har någon som flyger runt huvudet på en roar mig inte. Jag övervägde att stiga upp och börja jaga eländena med dammsugaren men insåg att sambon kanske inte skulle uppskatta det.
I kväll ska jag helt klart gå ett varv med dammsugaren och suga upp alla som sitter på väggar och tak och bara väntar på att jag ska gå och lägga mig. Min sömn är helig och alla som stör den ska straffas. Undantaget är så klart om hundarna eller sambon väcker mig, även lite svårt att dammsuga upp dem

Kommentarer

  1. Ni borde investera i en sådan där elektrisk myggdödare tycker jag, det är ju så sjukt irriterande och även jag blir aggressiv av att höra dem pipsurra runt en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en men tyvärr så är det mest nattfjärilar som dör i den. Ska köpa en till oavsett för några mygg dör alltid

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den