Vad är det som är lockande med mina ögon?

Det låter kanske som ett lyxproblem att ha otroligt lockande ögon men nej. Mina ögon är det inte något speciellt med som människor upptäcker. Utan det är insekter som är obehagligt förtjusta i dem.
Det spelar ingen roll om jag har linser eller glasögon i stort sett varje promenad så flyger små insekter in i mina ögon. Att få en insekt i ögat är inte trevligt och jag uppskattar det inte alls. Min sambo blir aldrig drabbad så det måste vara något med mina ögon som lockar. Nästa steg får väl bli att jag alltid har på mig skyddsglasögon utomhus

Kommentarer

  1. Varför inte cyklop på promenaderna 😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det skulle vara stiligt. Undra hur mycket frågor som jag skulle få om det?

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den