Efter att ha gnällt klart i morse

Gav jag mig ut på en rask promenad, lika bra att passa på att motionera lite innan det blir för varmt. På vägen hem skymtade jag något på andra sidan ån. Jag stannade till och spanade och där var det en liten familj.

En råget med två kid. Lite synd att jag inte hade ett annat objektiv med mig men när jag planerar att hålla ett högre tempo blir det lättare objektiv som får följa med. Att bära runt på ett tungt klumpigt objektiv när målet är att bränna lite fett blir bara bökigt

Kommentarer

  1. Att både bära tungt och traska fort måste ju vara det ultimata😬😂🤪😎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant men med hundar i koppel blir det bökigt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den