Färgerna kommer

Hösten har börjat smyga in och knuffar bort sommaren. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det vilket till stor del beror på att jag är så trött. Det känns som om jag har hamnat i en dvala som jag inte verkar vakna till liv ur.
Jag är inte deprimerad eller något utan bara helt slutkörd. När jag är slutkörd finns det ingen energi att göra något och inte heller vill jag göra något. Nu kanske någon läser här och tänker men det är ju det som är att vara deprimerad. Och visst passar det bra in på det men jag har koll på hur jag fungerar och jag är inte deprimerad. Snarare tror jag att det hänger ihop med min fysiska hälsa, lite fundersam på om min sjukdom/tillstånd blivit värre. Är det så lär det visa sig för då lär jag snart bli ännu tröttare och tappa all förmåga till koncentration igen

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den