Min hjärna fungerar dåligt när jag är trött

Igår när jag satt ute och rökte noterade jag en konstig stor knöl högt uppe på utsidan av mitt ena lår, jag hade byxor på mig. Jag kunde konstatera att jag inte hade någon knöl på det andra benet och funderade lite över vad det kunde vara. Lite underligt med en stor knöl som plötsligt dyker upp tänkte jag.
Jag funderade en stund till och sedan petade jag på knölen och kunde konstatera att knölen bestod av bajspåsar som jag hade i fickan på byxorna. I det läget kunde jag konstatera att min hjärna verkligen inte fungerar bra när jag är för trött

Kommentarer

  1. Vilken tur att du inte hann ringa vårdcentralen och bli undersökt😂😂😂

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den