Tio

Det här måste vara ett rekord när det gäller få inlägg under en månad. Det här blev det tionde inlägget under Augusti. Kanske blir det ett till senare idag för att bättra på det men det tror jag inte.
I morgon är det september och då är det höst på riktigt. Jag får nog ha som mål att komma igång lite mer igen med bloggandet för annars är det dags att lägga ner.
Jag funderade lite på att sluta blogga helt men insåg att jag skulle sakna det så därför kommer jag att fortsätta. Så mycket vettigt lär det inte bli i fortsättningen heller men så är det. Lite har det hänt under augusti men inget som det är värt att skriva om. I september ska jag bli bättre igen på att läsa bloggar och kommentera för även det har det blivit dåligt med. Det är nog så att ibland behöver man tid bara för sig själv och koppla bort allt annat

Kommentarer