Åt jag lunch i dag?

Det är bra när en sådan fråga poppar upp i huvudet när klockan är 17.30. Om jag nu missade att äta så är det ändå lite väl sent för lunch nu. Jag ska ändå äta middag om en stund så jag kommer inte att svälta ihjäl.
Jag hade hoppats att det nu skulle finnas något beslut från psyk om jag blir beviljad en ny utredning eller inte men när jag kollade för några timmar sedan fanns det inget nytt att läsa. Med tanke på att de skulle ta upp mitt fall förra veckan eller den här veckan så tycker jag att det borde finnas ett beslut till helgen. Om jag blir nekad så går inte världen under utan jag kommer bara att bli irriterad och om jag blir beviljad så lär det vara en lång väntetid för utredning. Oavsett hur det blir så kan jag i alla fall känna mig nöjd med att jag har gjort vad jag har kunnat. För min del så är det viktigt att jag försöker ändra saker som känns fel oavsett om det leder till något eller inte

Kommentarer