Ännu en påminnelse om varför jag hatar psykiatrin

Efter att ha byggt upp orken som krävs för att tala med dem och försöka få dem att fatta mitt budskap ringde jag. För en stund sedan blev jag uppringd och det gick som jag trodde.
Sekreteraren som jag pratade med kunde inte hjälpa mig utan hänvisade mig till sjuksköterskorna. Nu har jag ringt dit istället och ska bli uppringd i em. Det är inte direkt något komplicerat som jag ber om. Det handlar bara om att någon där ska skriva en lapp eller prata med läkaren. Så svårt ska det inte vara att få fram frågan om vi kan ta mötet per telefon eller om det räcker att jag skriver ner mina argument för varför de heliga bör godkänna min önskan om ny utredning. Varför är jag inte rik? Hade jag haft pengar skulle jag ha gått till någon privat och fått en utredning och sluppit det här

Kommentarer