Måste nog byta medicin

I dag har jag ett besök på vårdcentralen på schemat. Besöket är bara för att kolla mitt blodtryck men jag får nog allt lov att ta upp att jag borde byta medicin. Blodtrycket är bättre men biverkningarna gör att det inte riktigt fungerar enligt mig.
Jag har ingen kraft/ork i kroppen vilket gör att det mesta känns som omöjligt uppdrag. Nivån är alltså att det är en utmaning att lyfta någon som väger 2-3 kg. Att hålla kameran stadigt när jag fotar är omöjligt så jag har små skakningar varje gång jag tar en bild. Sedan börjar jag även bli fundersam på om jag börjar bli deprimerad, även det är listat som biverkning. Att jag funderar på det beror på att jag blir irriterad på allt och det känner jag igen för väl från när jag var deprimerad för ca 20 år sedan. Jag har då ingen lust att bli drabbad av det och förvandlas till någon jag inte är

Kommentarer