De flyr från mig i vanlig ordning

Rådjuret låg fint och vilade i snön tills jag tog upp kameran. Den låg kvar när jag bara stod och tittade på den men vara med på bild ville den inte. I dag kom det ett paket från apoteket med mina mediciner och d-vitamin som jag beställde.Jag måste ta och kontakta vc snart och be om nya recept för när de ökade på min ena medicin så fick jag inget nytt recept och medicinen tar slut fortare när jag ska ta två tabletter per dag istället för en.
Med tanke på hur trött jag är så känns det vettigt att se om jag kan bli lite piggare av d-vitamin. Nu tar jag multivitaminer varje dag året runt men det har inte hjälpt eller så har det det. Jag vet faktiskt inte hur jag skulle må utan den tabletten varje dag. Risken är väl att jag skulle få tillbaka mina skakningar i händerna som kom sig av b-vitaminbrist. Jag hoppas på att bli lite piggare av d-vitaminet i alla fall för någon sol att tanka vitaminer av har inte synts till på länge

Kommentarer